MIjn moeders Verjaardag!

2 augustus 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag is mijn moeder Jarig!  En we rijden we naar Yosemite park. Dat staat vooral bekend om de watervallen. We waren die dag heel moe dus hebben niet heel veel van het park gezien. Het park was ook een uur rijden van ons hotel dat was best ver en ook heel vermoeiend omdat de hele weg uit bochten bestond. Het hotel was heel leuk maar wel erg uitgestorven. Ook ben ik voor het eerst in de dollar Tree geweest. Echt zo'n grappige winkel dat alles een dollar is!! Mijn moeder had nog geen cadeau voor haar verjaardag gekregen maar mag het deze vakantie in een grote stad nog uitkiezen. Ook gingen we voor haar verjaardag nog uiteten. Zoals ik al zei was er niet zoveel te doen in het dorpje. En was er ook niet veel keus. Na veel discussie hebben we besloten om te eten in het restaurant bij ons hotel.. Dat zag er nog het gezelligst uit. Het was uiteindelijk ook heel erg lekker . Dus zeker geslaagd! Morgen gaan we naar de watervallen kijken. Lijkt me heel erg mooi om te zien. Slaaplekker!