Watervallen zien!

3 augustus 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Het is dus tijd om watervallen te spotten. En daar heb ik heel erg zin in. Tijdens de looptocht over de Grand Ganyon hadden we met een hele aardige man gesproken, die ons tips gaf over waar we heen moesten gaan. Hier in Yosemite had hij verteld om naar de Vernal watervallen te gaan. Dat was de breedste waterval van het park. ik vond het heel mooi om te zien. Je werd wel heel nat omdat al het water van de waterval op ons terecht kwam. Ook was er iets heel grappig gebeurd. In de Valley of Fire kwamen we twee Nederlanders tegen. Op de weg terug van de waterval kwamen we die mensen weer tegen! dat vond ik echt heel toevallig! Het was gelukkig niet echt een lange trail. Ik was deze keer gelukkig niet moe. En het fijnste was dat dit de laatste trail was die we de hele vakantie gingen lopen! Heel fijn voor mij ,want ik was er eigenlijk wel klaar mee. We aten een echte dikke Amerikaanse pizza. Heel lekker maar ook heel erg vullend. Was een hele mooie dag!