Avondeten in Carmel!

6 augustus 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag vroeg op want we gaan weg uit San Fransisco. Maar eerst langs de Graffiti. Mij leek het heel leuk om dat ook een keer te zien. We waren naar een wijk gereden waar heel veel graffiti was. Ik vond het heel gaaf om te zien. En heel indrukwekkend. Ook hadden we in de buurt een heerlijke smoothie gekocht die ik thuis zeker na ga maken. Dit was het einde van San Fransisco. We gaan nu naar Monterey. Morgen gaan we daar met een bootje op walvissen tocht. Het is ongeveer 2 uur rijden. Daarom gingen we ook nog naar Silicon Valley.  Omdat we vandaag toch niet de hele dag daar hoefde te zijn. Daar zitten veel hightech bedrijven. Een van de grootste is Google die wij ook hebben bezocht. Het hoofdkantoor zit daar dus het was ook ontzettend groot. Je mocht daar zelfs fietsen pakken om door de hele ruimte te fietsen. Dat hadden wij ook gedaan. Een klein rondje dan!  Ook hebben we twee huizen bezocht. De eerste huis dat wij bezocht hadden had Steve Jobs in zijn jeugd gewoond. In het tweede huis was de eerste computer gebouwd. Na deze tocht door Silicon Valley gingen we naar Monterey. Toen we daar aan kwamen hebben we ingechecked en zijn naar Carmel gereden. Carmel is een mooi en chique klein plaatsje naast monterey. We hebben daar ook heerlijk gegeten in een chique restaurantje. Het was echt een heel mooi plaatsje.

1. Maarten:
    15 augustus 2017
    Leuk om te lezen Caroline!
    Ik ga van de week maar eens een paar dingen van je lijst uitproberen.
    Groeten, Maarten