Ongekend warm!

1 augustus 2017 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Wat ik jullie nog niet heb verteld is dat ik vandaag naar Death Valley ga. De heetste temperatuur in America is hier gemeten. Bij ons bezoek was het 52 graden. Echt niet normaal warm. Je kon nauwelijks een paar meter lopen en je zweten je kapot. Toch besloten we om een stukje te lopen. Het was eigenlijk mijn idee. Ik weet ook niet waarom ik ooit had kunnen denken om in die temperatuur een stukje te kunnen lopen. We zijn uiteindelijk een halfuur in de hitte geweest. Het was een grootte ramp. En dit was waarschijnlijk ook het ergste wat ik ooit heb kunnen doen. Ik was helemaal bezweet. En het heeft sowieso een hele dag geduurd om droog te worden.  Ik vond het wel een leuk avontuur uiteindelijk, maar zou het niemand aanraden. Wat ik al vertelde was dat we naar sequoia park gingen. dat is een park met ontzettend grote bomen. We liepen een kleine trail naar de Sequoia met het grootste volume. Het was wel minder groot dan ik dacht maar wel heel leuk om te zien. We gingen daar ook lunchen en de laatste trail van die dag lopen. die zou iets langer duren maar uiteindelijk was het wel waard. We zagen namelijk een zwarte beer. Dat was ontzettend gaaf om te zien. Met dit gevoel gingen we dus slapen. Jullie ook slaaplekker!

1. Ineke Hendricks:
    6 augustus 2017
    Hallo Caroline. Dat was hot
  2. Ineke Hendricks:
    7 augustus 2017
    Dapper van jullie om in zo een temperatuur even te wandelen, wij hebben dat niet gedurfd.Wij waren in Needels,waar het enige restaurant as, en daar zijn we uitgestapt en zo snel mogelijk naar binnen gegaan om wat te drinken.Als je Vegas 1 keer hebt gezien , is het genoeg.Veel plezier verder op jullie reis gr.Ineke.