Op naar een nieuw Avontuur!

4 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag geen Yosemite meer ,maar San Fransisco. Dat is ook wel de koude stad in Californie wat we zeker ook hebbn gemerkt. Je liep namelijk met trui en lange broek door de straten. We kwamen in de middag in San Fransisco aan. We hebben Downtown San Fransisco bezocht, gelukkig dicht bij het hotel. We hoefden dus niet veel te lopen. Het was heel mooi. We hadden daar ook de Cabel car gezien. Heel erg toeristisch maar wel leuk natuurlijk! Ook hadden we nog een kijkje genomen in de mall. Iets waar ik helemaal niet tegen was. Wat me wel opviel was dat er niet normaal veel zwervers in deze stad waren. Ze waren heel aardig maar soms toch een beetje eng om er dichtbij te zijn.Dus niet te veel mee bemoeien. Een leuk deel van deze stad, eigenlijk de leukste was het eten bij een ontzettend chique italiaans restaurant. We wilde eigenlijk bij de Cheesecake Factory eten maar nadat we hoorde dat de wachtrij 1,5 uur was hadden we besloten om bij een anders restaurant te gaan. Echt niet noormaal dat er zo'n lange rij mogelijk is. Uiteindelijk was dit de beste keuze ooit want ik heb nog nooit zoiets lekkers op. De foto's van de gerechten zal ik er bij zetten. Mmmm....