Welkom op mijn reisblog!

17 juli 2017 - Rotterdam, Nederland

Hallo, welkom op mijn reisblog! Ik ben Caroline en ik ga jullie meenemen over de hele wereld. Zo kunnen jullie mijn avonturen volgen maar ook beleven. Mijn reisblog is dus actief als ik op vakantie ben. Elke dag plaats ik een bericht. Op 21 juli vlieg ik naar Los Angeles, vanaf daar begint dus mijn reisblogs. ik ben dol op avontuur en hou daarom ook niet van stilzitten. Maak je dus maar klaar voor een groot avontuur. Als je makkelijk op de hoogte wil blijven van mijn belevenissen meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anne-Marie:
    21 juli 2017
    Lieve Caroline.

Wat leuk dat je een blog bij gaat houden!! We blijven heel graag op de hoogte van je avonturen!

Veel plezier in de VS.

Liefs,
    Yasmine, Raphael, Jean-Paul en Anne-Marie
  3. Ineke Hendricks:
    23 juli 2017
    Lieve Carolien, We zijn benieuwd om jullie vakantie avonturen te lezen.Leuk initiatief.Een hele fijne vakantie voor jullie allemaal. Groetjes Ineke.