Los Angeles Dag 1

22 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Heeyy, ik ben nu in Los Angeles! Echt een geweldige stad. De vlucht verliep heel fijn. We vlogen met American Airlines. Het vliegtuig was net nieuw, dus hadden we een eigen scherm met heel veel films! Ik heb wel vijf films bekeken! Slapen in het vliegtuig kon gerust, alleen door mijn excitement kon ik niet echt in slaap vallen en heb dus de hele vlucht films gekeken en muziek geluisterd, maar was daardoor na mijn vlucht erg moe. Dat begon ik echt te merken om een uur of negen, want toen liepen we in Hollywood over de Walk of Fame op zoek naar een eettent. Uiteindelijk zijn we beland in de Mac Donalds. Lekker gezond natuurlijk! We zitten midden in Hollywood nog geen eens 2 minuten lopen naar de Walk of Fame en Rodeo Drive waar jullie nog meer over horen in mijn volgende verhalen. Het is hier wel heel druk maar ook ontzettend mooi door het uitzicht en natuurlijk de geweldige palmbomen waar ik direct verlieft op ben geworden. We zijn dus vroeg gaan slapen om morgen weer fit uit bed te komen, want er staat veel in de planning...

1. Margo:
    23 juli 2017
    Super leuk jullie te kunnen volgen. Ja die palbomen dan heb je gelijk het mega vakantie gevoel. Heel veel plezier ! X
  2. Ineke Hendricks:
    24 juli 2017
    Hallo Caroline, jullie zitten dus in Los Angeles,wat geweldig! Hogelijk ben je uitgerust van de spannende films onderweg. En kun je lekker verder gaan genieten van de mooie reis. Groetjes Ineke.