Relax dagje bij hotel.

28 juli 2017 - Powellmeer, Verenigde Staten

Vandaag weer op naar een andere bestemming, een dam, genaamd Lake Powel. Dit vond ik eerlijk gezegd niet zo interessant. We zijn naar het hotel gegaan en daarna naar de walmart gegaan om wat boodschappen te doen. Wat zijn deze winkels toch groot, en wat is het fijn om daar een goed rond te kijken. We mochten wat chips uitzoeken, je kon echt niet kiezen, zoveel keus was daar. We hebben ook een luchtbed moeten kopen omdat mijn moeder niet goed had geboekt. In dit hotel kon er geen extra bed bij worden gezet, dus hebben we het zo opgelost. Later zagen wij dat onze buren dit ook hadden bedacht, heel grappig. In de avond zijn we naar het dorp Page gereden, en hebben daar in een super leuk restaurant gegeten. Zo'n restaurant waar overal televisies hingen. Dat vind ik zo leuk om dat ook mee te maken. En ik had een super keus gemaakt, quesidia!! Heel lekker mexicaans gerecht. Oh en wat ook nog zo leuk was, is dat we ook nog een top winkel hebben gevonden, bijna naast het restaurant.  In deze winkel heb ik een spijkerbroek en spijkerjas van Levis gekocht. Dat stond op mijn lijstje: Dit wil ik heel graag hebben. En het is gelukt. Super dag!

1. Oma Wil:
    9 augustus 2017
    wij hebben genoten van jouw fantaschtische reisverslagen.Wat zien jullie veel! soms dacht ik wat een hitte hebben jullie meegemaakt
    Tot horen of ziens veel liefs van Opa Wim en Oma Wil