Op naar een nieuwe bestemming!

24 juli 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we lekker wakker geworden. Vanavond rijden we naar Palm Springs. Dat is een tussen plaats waar we ook een nachtje overnachten. Door het tijdverschil werden we vroeg wakker. Eerst gingen we voor thijs naar een winkel waar je een drone kon kopen. De drone was uitverkocht dus zijn later op de dag bij een andere winkel opgehaald. Over de Walk of Fame lopen moet je natuurlijk niet vergeten. Het was daar heel druk dus zijn daar niet heel lang gebleven. We hadden ook gegeten in een super leuk mexicaans restaurant. Daar heb ik de allerlekkerste natioos ooit op! na deze heerlijke lunch hebben we het Hollywood sign bezocht en daar foto's gemaakt. Beverly Hills was ook heel gaaf. Het was daar heel mooi en ontzettend grote huizen. hier dichtbij was de allerduurste winkelsstraat van LA. genaamt Rodreo Drive. Hierna zijn we naar Palm Springs gereden. Even lekker gezwommen, want het was daar zo ontzettend warm dus een verkoeling was wel nodig. Maar wel leuk om een keer zo iets mee te maken. Misschien overtref ik het nog wel! Slaaplekker!

1. 28 juli 2017
    Caroline, goed bezig we volgen jullie nu elke dag, heel erg lachen, kids vragen er ook naar en ik lees het hardop voor.
    Leuk dat jullie zoveel meemaken!
    Wil je nog wat foto`s erbij zetten dat zou heel leuk zijn.
    Wij zijn gisteren naar Knokke geweest lekker op strand gezeten en spelletjes gedaan en beetje gewinkeld.
    Nou tot snel liefs aan iedereen
    Frank en Ellen
  2. Ineke Hendricks:
    30 juli 2017
    Hallo Carolien, tante Noety en ik vinden het heel leuk om op de hoogte te blijven van jullie reis.Ik vertel haar jouw relaas, omdat ze na haar val moeilijk loopt.Hopelijk kan ze over een tijdje weer bij mij komen, en kan ze het zelf op mijn tablet lezen. Groetjes Ineke.