Zion National Park

30 juli 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Papa en Mama zijn vanochtend heel vroeg opgestaan om bij bryce de sunrise te zien. Ik wilde ook erg graag mee, maar die ochtend was ik nog zo ontzettend moe dat ik toch liever even in mijn bed bleef liggen. Ik denk dat het toch nog wel met  het tijdsverschil te maken heeft. Het was wel mooi zei mijn vader, maar heel erg speciaal was het nou ook niet. Gelukkig maar! Dit hotel had een super ontbijt, ik heb wel 4 pancakes op. We gaan nu op weg naar zion. Weer een nieuw park en weer een hele andere omgeving, hier zijn bergen en de bergen zijn opgebouwd in lagen, heel bijzonder. We hebben hier de 'hanging garden trail' gelopen. De rotsen zitten vol regenwater, je ziet het water langs de rotsen lopen en daardoor kunnen er ook mooie planten op de rotsen groeien. Hier hebben we ook prachtige vogels gezien. Niet alleen ziet mijn vader deze maar wij zijn er nu ook op gespitst. ik heb een zeldzame rode vogel gespot! Een Summer Tanager! Was een  leuke dag! We waren moe en zijn vroeg gaan slapen.

1. Ineke Hendricks:
    2 augustus 2017
    Wat zien jullie fantastische dingen . Caroline jij wordt nog eens een echte vogel-kenner.Suzanne van harte gefeliciteerd met je verjaardag . En jullie allemaal Proficiat met Suzanne, van Noety en mij. Een leuke dag en nog heel veel plezier.Gr.Ineke.
  2. Anne-Marie:
    2 augustus 2017
    Hi Caroline en de rest van de familie.

Super leuk om je blog te lezen en mee te kunnen leven met jullie avonturen!! Leuk geschreven hoor!

Gefeliciteerd voor je moeder. Veel plezier vandaag en de konende tijd. Wow, wat zien jullie indrukwekkende dingen.

Groet van ons vieren uit Uluwatu, Bali