Wakker geworden in de regen!

25 juli 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren was het super heet, maar toen we vanochtend wakker werden regende het en was het gelukkig afgekoeld. We zijn eerst naar de Target gegaan om broodjes te kopen. De Target is echt een super winkel waar ze heel veel leuke dingen verkopen. Daarna zijn we vertrokken naar Joshua Tree National Park. De Joshua tree is een hele vreemde boom omdat het de stam heeft van een naaldboom en de top van een palmboom, en ze komen alleen in dit park voor. We hebben in dit park rond gelopen maar dat was wel verschrikkelijk warm. Vervolgens zijn we naar Sedona gereden. Dit dorpje ligt in Arizona, en lijkt wel op een dorpje uit een Cars film, we hebben daar lekker geslapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margo:
    30 juli 2017
    Kan je Maarten en Luka ook toevoegen? [email protected] en [email protected] nog veel plezier daar! X
  2. Ineke Hendricks:
    31 juli 2017
    Heb reactie reeds geplaatste,misschien verkeerd gedaan,Ben geen held op de computer. Wij genieten van je verhaal Carolien . Veel plezier en groetjes van ons. Ineke.6