naar Grand Canyon!

26 juli 2017 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Wakker worden in Sedona is heel leuk. Het was een heel mooi klein plaatsje met rode rotsen er omheen. Ik hou van die kleine Amerikaanse dorpjes, want daar kom je echt te weten hoe Amerika is. Ook een lekker ontbijtje! ik had zelf wafels gemaakt. Was heerlijk! maar het leukste van vandaag was dat we naar de Grand Canyon gingen. Ik denk dat jullie wel weten wat dat is. We kwamen daar dus aan maar het regende. We wilde met de auto door de grand canyon rijden maar door de regen lukte dat niet. We besloten om te relaxen in onze hotelkamer en naar het zwembad te gaan. Om toch nog iets van de dag te maken gingen we de zonsondergang kijken. Gelukkig was de regen opgehouden. Het was alleen wel een stuk koeler. Dat was heel mooi!. Ook zagen we toen de Californische condor. Een vogel die je niet zo makkelijk tegen komt. Iedereen was heel blij om het te zien vooral mijn vader! Natuurlijk had mijn vader heel veel foto's gemaakt dus die zul je ook nog wel een keer zien. De dag eindigde ook heel leuk, want we gingen in een echt Amerikaans steakhouse eten. Ik vond het een super leuk restaurant en ook heerlijk eten. Ik hoop dat morgen het weer beter is,want we gaan lopend door de Grand Canyon.