Fietsen over de Golden Gate Bridge!

5 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Heey, Welkom bij een nieuw verhaal. We zijn natuurlijk begonnen met een lekker ontbijtje. Die namen we onderweg, want we waren naar de fietsenverhuur aan het lopen. Langs de kust van San Fransisco gingen we een tocht maken. Het was best wel koud en zware wind om in te fietsen maar daarentegen was het ook heel erg mooi! We zijn op de Golden Gate Bridge geweest. Zoals bijna altijd staat de halve Golden Gate Bridge bedekt met mist. Het gaf wel een leuk effect. Veel foto's gemaakt die jullie zeker te zien krijgen. Daarna zijn we naar een sportwinkel gegaan. Bij de fietsenverhuur was een deal dat je het bedrag dat je betaald voor het huren van de fietsen mag uitgeven in de sportwinkel waar wij toen waren. We konden dit eerst niet geloven maar het bleek dus echt waar te zijn.Gaaf toch! Ook gingen we voor het eerst naar In-N-Out Burger. Het lekkerste fastfood restaurant dat er is! Dus zeker een aanrader om naartoe te gaan in Amerika. Deze Winkelketen is namelijk niet in Europa. Daar dichtbij was Pier 39. Je zag daar Californische Zeehonden en het eiland Alcatraz van een afstand. We zijn teruggelopen naar huis na het afleveren van de fietsen. We liepen terug door echt typische straten uit San Fransisco. Zoals de steilste straat, de gekleurde huizen en het ontzettende mooie uitzicht op de stad. Dit was onze leuke maar toch ook vermoeiende dag.