Het Einde!

23 november 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hierbij eindig ik de trip. Ook al ben ik al lang terug van mijn vakantie, maar ik zou toch nog graag mijn verhaal willen beëindigen. Wij kwamen laat in de avond aan in Los Angeles. We sliepen in een superleuk hotel in Santa Monica. Santa Monica is een plaats in Los Angeles en heeft een bekenden stranden en is vooral bekend door de pier. Op de pier staat een pretpark waar ik ook later in de avond naartoe ben geweest. In Santa Monica hebben we een middag aan het strand gelegen. Eindelijk even uitrusten! Een minder fijn punt is, dat ik onwijs was verbrand, omdat ik door de wind niet door had hoe erg de zon scheen. Gelukkig verpestte dat niet mijn plezier. We zijn daarna naar Venice beach gereden en hebben wel een half uur naar skateboarders gekeken die daar op de skatebaan trucjes deden. Ook ben ik nog gaan shoppen en had eindelijk de Yogurtland bezocht wat zeker waard was om te bezoeken, want het was echt onwijs lekker. Later in de Avond hebben we bij een Mexicaans tentje gegeten tegenover ons hotel. Ik heb zeker genoten van het lekkere eten wat jammer genoeg te weinig in Nederland is. Door deze vakantie ben ik een stuk meer van Mexicaans eten gaan houden en kan het zeker in mijn top 5 plaatsen. De laatste dag hebben we niet echt veel gedaan. Het was vooral inpakken, naar de target en later op de middag een bezoek aan Het Getty museum. Ik vond het een heel mooi museum. Ook gaf het een waanzinnig uitzicht over Los Angeles. 6 uur s 'avonds vlogen we terug naar Nederland. De vlucht verliep goed en heb heel erg genoten van deze vakantie. Ik zou zeker nog een keer terug willen en raad iedereen aan om naar de West kust of Amerika te gaan.

1. 27 november 2017
    Hi Caroline,
    Hi Caroline
    Erg leuk verslag.
    Jullie hebben echt een top vakantie gehad.
    Tot snel
    Liefs Ellen